close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
[徵女] 長期好聊電影咖 台中
Oct 27th 2013, 11:45, by StarShower

作者StarShower (SS)

看板AllTogether

標題[徵女] 長期好聊電影咖 台中

時間Sun Oct 27 11:45:16 2013

最近天氣越來越不穩 對於不喜歡排隊 或去野外人擠人曬太陽淋雨搞得自己很狼狽的我來說 最棒的娛樂應該都是市區限定 在下興趣是電影、音樂、閱讀、還有聊天,有慢跑、游泳習慣 身高體重184/77 因為興趣是聊天所以我還滿會接話的 想找幾個長期可以一起看電影又好聊的咖 希望你好聊。不要都只是刻意等男人開話題的,這種人很無趣,我不喜歡 將心比心我想應該沒有人喜歡這種異性 也希望跟我一樣也不喜歡曬得汗流浹背。因為人與人之間相處總是要有交集才合得來 這樣出門才不會互掃對方的興,也才玩得盡興 如果有想法跟我相仿的女士,也歡迎來信 為了防止沒誠意的罐頭文或是單方面詢問文,浪費我們兩個人的時間 請作個簡單的自我介紹,像我寫的身高體重興趣,附上SKYPE或LINE就可以了 如果有想問什麼問題,也歡迎附在您的自我介紹後面,在下會作回應 thx all~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.10.27.6

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()