close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
[問題] 乾肌vs艾杜紗bb粉露
Oct 27th 2013, 18:33, by lalalluby

作者lalalluby (Lily)

看板MakeUp

標題[問題] 乾肌vs艾杜紗bb粉露

時間Sun Oct 27 18:33:51 2013

剛剛逛街時看到艾杜紗 突然想起它出的粉露被許多版友大推 就去靠櫃了 我是乾肌 鼻子有時候會出一點油 皮膚無瑕疵 上在臉上是偏霧面的妝感 感覺質地有一點乾 我喜歡它在臉上的清爽感 櫃姐也有說我的皮膚比較乾要做好妝前保濕 雖然它說它會化為蜜粉但我覺得還是要撲蜜粉 所以我事後撲了植村秀的微晶蜜粉(透明色) 正體感覺皮膚帶有淡淡的粉霧柔焦感 我目前是使用Nars的水絨霜 妝感比較起來比粉露潤透 但我覺得它們在臉上都是屬於走自然路線的 想請問 粉露適合乾肌嗎 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.169.211.36

oceanpitts:艾杜紗不太適合乾肌吧,BB霜比粉露保濕 114.45.18.67 10/27 18:41

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()