close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[求助] 多年初戀分手了何時能不哭?
Oct 28th 2013, 05:42, by argo2013

作者argo2013 ( )

站內Boy-Girl

標題[求助] 多年初戀分手了何時能不哭?

時間Mon Oct 28 05:41:57 2013

跟男友在一起四年, 因為久了變的愛吵架, 他狠狠的在我出國讀書七天後甩了我, 不知道是因為自己一人出國環境陌生 又要療傷, 還是因為真的太愛他了, 兩個月來我還是天天哭 想到他就哭 我知道要把自己搞很忙, 但晚上要睡了一躺在床上,我的眼淚又掉下來了, 很討厭這樣的自己,好想快點好起來 原來失戀這麼痛,我體會了 他這樣不珍惜我,不留戀的走, 我為什麼是難過不是恨他? 請有經驗的各位告訴我方法吧, 難道真的只能靠時間?你們多久走出呢? 還是遇見下一個就好了? (可是目前我沒喜歡的也沒追求者) 才兩個月我就快煩死了, 好想要康復變回以前的自己唉 謝謝大家! Ps我們沒聯絡,臉書line app全封鎖了。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 144.80.92.155

diefishfish:QQ 10/28 05:59

ditom:拍 10/28 06:14

Dumbbbb:我也剛分手 只能靠時間了 10/28 06:16

zqa:讓自己忙碌點,很快就過了! 10/28 06:26

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()