close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
CloudMailin

Incoming Email for your web app. Get started in minutes and scale effortlessly when you need it.
From our sponsors
[徵女] 活潑好動
Nov 6th 2013, 03:31, by kobe61501

作者kobe61501 (伊森)

看板AllTogether

標題[徵女] 活潑好動

時間Wed Nov 6 03:31:08 2013

我23y 是個標準天秤 喜歡運動、看鬼片、唱歌 在玩的時候我可以很盡情盡興的玩 該認真該穩重的時候也能給你一個肩膀 喜歡跟朋友聚聚 聊聊天、抽一根小煙 雖然也想拿著啤酒跟著朋友談天說地 因為我會起酒疹所以無法 但我會是很盡責的安全駕駛 將心比心的個性可以給你各種意見 不會因為你是我朋友就偏袒你 只會阻礙你的成長與改變 在朋友面前我可以變得很大膽 甚麼蟑螂鼠輩、妖魔鬼怪我都能以一擋百(但請不要事先告訴我那個地方鬧鬼XD) 大部分喜歡把開心的事情跟朋友分享 不開心的只會跟幾個要好的朋友說(委屈你們了~) 我會是很好的垃圾桶 要求穩定工作擁有四輪的高富帥請另尋高明吧 這裡找不到這些關鍵字 私心能找到心態或是年紀相仿的 我只想要輕鬆相處罷了 如果對我有興趣~ 就請來信附上你的基本資料吧 基本上我不會主動要LINE 聊得來才會 所以附不附照片是你個人自由 -- It's me:http://ppt.cc/cxA4 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.182.119.169 ※ 編輯: kobe61501 來自: 175.182.119.169 (11/06 03:33)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()