close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
我跟澳們女友要公證結婚
Jun 6th 2013, 22:51

我女友是澳門人
最近要在台灣辦理公證結婚

大概要準備些什麼資料
我大概知道要準備
良明證.單身證明
還需要些什麼嗎?

聽朋友說要提早幾天去登記公證
要帶些什麼資料
可是我女友不在台灣可以登記嗎?(證件不在我身上)

公證完要登記結婚
程序又是怎樣
需要帶些什麼?

一定要到戶籍所在地的 戶政事務所辦理登記嗎?
我女友是澳門人 又該準備些什麼?

詳細一點告訴我

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    linevpn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()